zaterdag 24 maart 2012

Wishlist


Ik denk dat alle de mensen die hier ooit in de kas in de keuken een kijkje hebben genomen, zich hebben verbaast over hoe veel bak spullen er wel niet in zitten.  Het is een kast die ik samen met mijn moeder deel, maar meer dan de helft ervan wordt toch wel door mij in beslag genomen door veel verschillende bakvormen, decoratie, bak mixen, kleurstoffen, smaakstoffen en noem maar op.
Ondanks mijn steeds groter wordende collectie, zijn er altijd nog allerlei dingen die ik graag zou willen hebben ^^
Nu heb ik op verschillende blogs gezien dat er een wishlist op wordt geplaatst, het leuk me dus wel leuk om ook zoiets te doen.


 
  1. Designer stencils
    Deze zijn erg handig om gemakkelijk patronen op je gebak aan te brengen. Jammer ben ik tot nu toe alleen maar hele duren tegen gekomen.
  2. Draaiplateau
    Ik ben ooit eens naar een cursus taarten versieren gegaan. De taart die we gingen versieren stond op zo'n draaiplateau, en ik moet zeggen het was zo fijn werken! Je kunt gewoon door blijven gaan met je werk, en met je vrije hand bijdraaien.
  3. Kleurstof op gel basis
    Ik werk al vrij lang met kleurstof op water basis. Nu schijnt de gel basis in zo veel opzichten beter te zijn. Het enige nadeel is dat deze zo 3 a 4 keer zo duur zijn dan wat ik voor de water basis betaal.
  4. My Little Pony lolly's
    Ik was meteen gek op deze Pony vormpjes, die speciaal geschikt zijn om er lolly's van te maken!
  5. Sanrio vormen
    Ik ben een groot fan van Sanrio producten. Deze lijken me dan ook erg leuk om bijvoorbeeld kleefrijst een leuke vorm te geven.  
  6. Hello Kitty 3D koekjes vorm
    Hello Kitty koekjes, wie zou die nou niet willen? Bij de beschrijving stond dat ze ook goed geschikt zijn voor toast.
  7. Saus potjes
    Deze saus potjes zijn speciaal voor in een bento box. Nu heb ik tegenwoordig geen tijd meer om een bento box te vullen, maar het lijkt me wel erg leuk om deze eendjes te hebben.
  8. Donald en Katrien koekjes vormen
    Ik heb gisteren nog koekjes vormpjes vormpjes van Mickey en Minnie aangeschaft. Het duo Donald en Katrien zou daar natuurlijk erg leuk bij zijn. Ik hoop ook nog een keer een Pluto te vinden. Aangezien ik dit jaar naar Disney ga, zou dit erg leuk zijn om te hebben, dan kan ik Disney koekjes bakken voor de heenreis.
  9. Theekop cupcake vormen
    Deze ben ik ooit tegen gekomen bij de V&D, cupcake vormpjes van theekopjes!! Voor iemand zoals mij, die de hele dag door thee drinkt, is dit perfect! Ik vond ze alleen wat aan de duren kant, maar ze zijn vast wel ergens goedkoper te vinden.
  10. Cupcake koekjes vorm
    Voor de mensen die het nog niet doorhadden, ik vind cupcakes echt zo schattig! Deze kan dus niet aan mijn collectie ontbreken!
  11. Prinsessen set koekjes vormen
    Het ziet er misschien wat kinderachtig uit, maar het lijkt me echt leuk om zulk soort koekjes te kunnen versieren met roze en veel glitters enzovoorts!
  12. Rozen vormen
    Gewoon omdat ze erg mooi zijn. 
Wat vinden jullie het leukste van deze lijst?

1 opmerking:

  1. Leuke wishlist! Ik wil ook nog van die Hello Kitty vormpjes <3

    BeantwoordenVerwijderen