donderdag 26 april 2012

Product review: Uitsteekvormpjes van bloemen


Vandaag wil ik een korte product review schrijven over deze schattige uitsteekvormpjes die ik van Ebay heb besteld. Dit zijn 2 verschillende sets, elk bestaande uit 4 vormpjes van verschillende groottes.
Ze vielen wel iets kleiner uit dan ik had verwacht, maar zijn echt perfect om cupcakes mee te versieren.


De uitsteekvormpjes zijn erg handig in gebruik. Het kost geen moeite om de bloemetjes uit bijvoorbeeld fondant te steken, en met het kleine hendeltje wat er achter zit kun je ze er zo weer uitdrukken.
Dit bespaart je een hoop moeite, in plaats van dat je het nadarhand uit het vormpje moet peuteren.


Deze vrolijke uitsteekvormpjes heb ik van de volgende ebay seller gekocht

http://www.ebay.com/itm/330616153166?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.com/itm/330616889162?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Ze zijn omgerekend voor nog geen €2,- te koop, en je hoeft geen verzendkosten te betalen! Bovendien waren ze nog redelijk snel verzonden.
Dus zocht je nog iets extra's om je gebak op te vrolijken, dan kan ik deze zeker aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten