maandag 27 februari 2012

Product review: Cupcake Tea



Als ik in de stad ben, kan ik het meestal niet laten om een bezoekje te brengen aan de Xenos. Het assortiment aan bakproducten is de laatste tijd daar zo uitgebreid dat ik meestal wel benieuwd ben of ze nieuwe dingen hebben. Er is altijd wel iets leuks te vinden voor een laag prijsje.
Sinds kort verkopen ze er pakjes Cupcake Tea voor slechts €2,-!
Nu ben ik gek op cupcakes en een theeleut, dus dit moest ik uitproberen ^^~!



De doosjes alleen al zijn gewoon te schattig om te laten liggen. Op zowel de zijkant als achterkant staat een leuke tekst geschreven:

"Oh my little cupcake,
I need you in my life.
You are the only one,
that keeps me to survive.

You are my inspiration,
My love, my everything.
To enjoy you with a Cupcake Tea,
is my biggest fling."



In elk doosje zitten 10 theezakjes. De volgende smaken kun je erin terug vinden:
  • Banana HoneyDit was de eerste die ik heb geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik hem een beetje tegen vond vallen. Ik maak zelf vaak shakes van bananen en honing, en ik had dus ook wel verwacht dat ik dit lekker zou vinden. Hij was lang niet zo zoet als ik verwacht had.
  • Vanilla CherryDeze was gelukkig wel erg lekker. Je proeft hierbij duidelijk een zoete kersensmaak met een klein vleugje vanille.
  • Chocolate mint Ondanks dat ik niet een grote fan ben van chocolade, moest ik dit toch even uitproberen.
    Ik vond deze zeker niet tegenvallen. Nu zal ik niet zeggen dat dit mijn lievelingssmaak is, maar de chocolade smaak was gelukkig niet overheersend, en de munt maakte het toch weer goed.
  • Strawberry Cream
    De smaak van room is duidelijk te proeven, wat het juist zo lekker en zoet maakt. Deze ga ik zeker vaker drinken.
Ondanks dat de Banana Honey wat tegenviel, ben ik wel erg tevreden over het totaalpakketje ^^~!
Drink je ook graag thee en ben je een zoetekauw? Dan is het zeker de moeite waard om dit even uit te proberen!

1 opmerking: