zaterdag 10 november 2012

Mijn bakgerelateerde verjaardagscadeautjes

Iets meer dan een week geleden was ik jarig en ik heb dan ook wat geweldige cadeautjes gekregen.
Omdat ik nog redelijk wat heb gekregen, en ook vanwege dat dit voornamelijk een bakblog is zal ik me even alleen de bak gerelateerde cadeautjes focussen.

Deze super schattige schort heb ik van mijn vriendin Hannah gekregen! Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt om soep te koken en brood en cupcakes te bakken. Hij werkt erg fijn, hij is niet te kort zodat je kleding alsnog vies wordt (wat bij mijn Minnie short weleens het geval was), maar ook niet te lang zodat het in de weg zou gaan zitten. Verder vind ik het zakje aan de voorkant erg praktisch.

Van Jarka heb ik een minibijbel gekregen :') Deze is van Catherine Atkinson met recepten van
Valerie Barrett en Joanna Farrow.
Meer dan 150 heerlijke koekjes en cakejes.
Ik heb hier nog niets van uitgeprobeerd, maar van wat ik tot nu toe gezien heb staan er erg lekkere recepten in. Het is ook erg uitgebreid! Naast de voor de hand liggende recepten heb ik er bijvoorbeeld ook wat glutenvrije, tarwe of koemelk vrije recepten in zien staan! Maar ook staat er hoofdstukken in over hoe je koekjes het beste kunt presenteren en verpakken of bewaren.
Kortom een heel handig boek waar ik binnenkort zeker iets van uit wil proberen.

Het laatste cadeau was van mijn peettante. Ze had deze super mooie hartvormige trommel gevuld met allerlei verschillende producten.
  • Kleine servetjes met dezelfde print als de trommel zelf
  • Roze versiersel
  • Roze glazuur
  • Papieren cupcake vormpjes
  • Roze fondant
  • Rode fondant
Allemaal spulletjes wat zeker nog van pas zal komen in de keuken.
Wat ik hier erg leuk aan vind is dat ze alles in een rode en roze stijl heeft gehouden. Ze zei er ook nog bij dat ze dacht dat ik dat wel mooie kleuren zou vinden. Had ze goed gedacht, want dit zijn dan ook mijn lievelingskleuren :)

Ik denk dat ik voorlopig wel weer aan de slag kan met mijn nieuwe bakspullen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten